یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

شيطون خانومي

1392/8/27 12:24
نویسنده : شکوفه
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيطون خانومي


بعد از چند روز تماس با بيمارستان وليعصر بالاخره وصل شد و تونستم

از خانوم دکتر اوره اي براي 11 آذر وقت بگيرم...

به نظر دکتر خوبي مياد و سرشم شلوغه منم که ديگه خيلي مونده تا نوبتم بشه!

ماماني با اين شکم گنده جايي نمي تونه بره و تو خونه حوصلشم سر ميره

حسابي هم خوابالو شده و همش مي خوابه

بابا احسانم ميگه تا ميتوني خواباتو بکن که ديگه چيزي به بيدار موندنات نمونده!!!ولي مي دونم شما دخمل خوب و آرومي هستي و بابا و مامان و اذيت نمي کني

 

احساس مي کنم دوباره داره حالت هاي ماه هاي اولم برمي گرده و بوي غذا که بهم مي خورهاينجوري ميشم!!واي خدا نکنه خيلي بده

 

يه بار ديگه هم رفتم سازمان ثبت احوال و اسامي رو دوباره چک کردم

به ليست قبلي اسماي آرميتا(پاک و فروتن) ، مهرنيا(از نژاد مهربانان)،نورا(نوراني)اضافه

شد ديگه از بين اينا يکي انتخاب ميشه به اميد خدا...

منو و بابايي بايد با هم بشينيم و يه خوشگلشو انتخاب کنيم...

 

خدايا مواظب دختر کوچولوي ما باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

احسان
27 آبان 92 13:08
يعني دوباره بايد بشينيم اسم انتخاب کنيم ؟! خدا بهمون رحم کنه ! معلوم نيست اين دفعه کي زنده بيرون مياد ! کل سختي هاي بچه يه طرف، اين اسم انتخاب کردنم يه طرف ! اسم "فاطمه" به اين قشنگي ! من موندم چرا مامان دوست نداره ! فسقلي جون، اين مامانت همه جوره خاصصصصصه !
شکوفه
پاسخ
من نميگم اسم فاطمه قشنگ نيست!!!!ميگم اسم جديد بذاريم خوب
سارا
27 آبان 92 14:57
یه پیشنهاد چند تا از اون اسمارو بنویسید روی کاغذ.وقتی به دنیا اومد کاغذو بزارید جلوش.اولین اسمی که دستشو گذاشت روش همونو انتخاب کنید بابا احسان راست میگه.خواباتو بکن حسابی.من هر چقدر هم که دختر آرومی باشم بعضی شبا نصفه شب مامانی و بابایی بیدار میشن و دو سه ساعتی با هم بازی میکنیم
شکوفه
پاسخ
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺑﮑﻨﯿﻢ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﻢ ﺍﺣﺴﺎﻧﻮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺳﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩ!! ﻭﺍﺍﺍﯼ ﺧﺪﺍﺍﺍ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺑﺎﻟﻮﻭﻭﻭﻭ.....
سارا
28 آبان 92 0:58
واقعااااااااااااااا؟ چه جالب.من همینطوری برای خنده گفتم.نمیدونستم کسی هست که این کارو انجام داده باشه.
شکوفه
پاسخ
آره واقعا
خاله جوني
28 آبان 92 15:08
اگه شانس ماس وقتي کاغذرا بذاريم جلوش فاطمه انتخاب ميکنه.... ولي خدايي اجي اسم مه ياس و مهتا و هليا خيلي ناسن.... دوس ميدارم.....يکيشو انتخاب کن الهي خاله قربونش بره....عشقمــــــــــــــــــــــه..... پ کي ب دنيا مياد دلمون ميخواد ببينيم اين خانوم خوشگله چ شلکيه... اگرم ب من بره خيلي خوب ميشه ديگه از نظر قيافه و خوشگلي تامينه
شکوفه
پاسخ
ﭼﻪ ﻋﺠﺐ ﺧﺎﻟﻪ ﺟﻮﻥ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺯﺩﻥ!! ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭ ﻧﺎﺯﻩ ﻣﺜﻞ مامانش ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﯾﮑﯿﺶ ﺍﺳﻢ ﺩﺧﻤﻞ ﮔﻠﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ...
خاله جوني
29 آبان 92 19:11
من ميدونم ديه خاله اين بابات هرچي اسم مامان جونت ميگه رو رد ميکنه تا آخر بذاره فاطمه... خاله خودت ي جوري ب مامانت بفهمون ک دوس داري اسمت مه ياس باشه ديه... بدو تا دير نشده...
شکوفه
پاسخ
مریم مامان یاسمین زهرا
1 آذر 92 18:34
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری انشاا... که دختر گلت سالم و سلامت به دنیا بیاد http://yasaminkahvand.niniweblog.comخوش حال میشم از وبلاگ دخترم دیدن کنید و نظر بدید
شکوفه
پاسخ
مرسي مريم جون انشاالله
شور زندگی من و بابایی
2 آذر 92 15:12
سلام.وبلاگ دختر کوچولوت خیلی قشنگه من و شوهرم واسه دختر کوچولوم یه لیست از اسم درست کردیم که عبارتند از لیانا روشنا آدرینا پانیا آترین پارمیس نیکا ماهک ترانه ترنم یسنا ولی هنوز با شوهرم به توافق نرسیدم بازم دنبال اسمهای بیشتر هستیم. من خودم عاشق اسم لیانا هستم.
شکوفه
پاسخ
منم هنوز با همسرم تو انتخاب اسم به توافق نرسيديم من خودم از اسماي الينا ، نيکا، هليا ،مه ياس، مهتاخوشم مياد