یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

7ماهه شدن دختر نازنينم

1393/5/26 13:20
نویسنده : شکوفه
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيرين عسلم

بعد يک ماه بالاخره فرصتي کردم تا بتونم از شيرين کاريات و اتفاقات اين مدت بگم

اول از همه 7 ماهگي قلبم رو تبريک مي گمجشن ماشاالله خانومي شدي ديگه براي خودت الهي

قربونت برم عزيز دلم

روز به روز تغييرات و بزرگ شدنت رو احساس مي کنيم و از وجودت لذت مي بريممحبت

دختر حناي من مسافرت کردن رو هم تجربه کرد و به کلاردشت رفت نگرانت بودم از اينکه تو ماشين

اذيت کني و و از اونجايي که سرده مريض بشي ولي خدا رو شکر خانومي بودي براي خودت و نه

تو ماشين اذيت شديم و نه تو مسافرت ..دختر خوش سفر من کلي هم کيف کردي  اونجا و از خنکي

هوا لذت بردي و مهمترين تاثير مثبت اين سفر از اونجايي که تعدادمون زياد بود شما اجتماعي تر

شدي و ديگه مثل سابق غريبي نمي کني دختر گلم و خيلي راحت تر با غريبه ها برخورد مي کني

ولي بر خلاف تصورم از مريض شدن تو مسافرت بعد يک هفته که اومديم تهران سرما خوردي و دکتر

گفت به خاطر کولره  ..خطا

الهي بگردم عزيز دلم 3 روز تب کردي و يه شب هم تب بالايي داشتي و من و بابايي و مامان جون

مواظبت بوديم گل من تا تبت بالا نره و شما هم لاغر شدي و ضعيف ..الان باز خدا رو شکر خيلي بهتر

شدي ..

از شيرين کاريات بگم گل من بعد گفتن آقا خاله جون بهت ياد داد و آب هم ميگي و پوف هم تازگي ياد

گرفتي و هر کلمه اي که مي خوايم بهت ياد بديم با دقت به دهنمون نگاه مي کني..

کلي جيغ جيغو شدي و عاشق بازي کردن و شيطوني و علاقه زيادي به آسانسور داريخندونک

تقريبا نشستن رو هم ياد گرفتي البته بايد اطرافت چيزي بذاريم تا نيفتي ..

دختر خانومي من بد غذا هم شدن و هر چي ميام بدم دهنشونو سفت مي بندن و شروع به داد و

بيداد مي کنن!!دوست داري هر چي خودمون مي خوريم رو بهت بديم موندم ديگه چکار کنم!!

الان بهت فرني و سوپ و پوره و زرده تخم مرغ يه روز در ميون و از ديروزم بهت بيسکوييت مادر دادم

از ميوه ها هم سيب و موز و هلو ميدم البته ميوه رو خيلي دوست داري ..

از ويتامينام دکترADميگه بدم و شربت زينک و فوليک اسيد مي خوري و به خاطر رفلاکس هنوز آهن

ندادم ..

ديگه داروهاي رفلاکست رو قطع کردم و تا چند روز ديگه وقت دکتر مي گيريم برات تا وضعيت کلي

عسل بانوي ما رو ببينه چطوره...

خيلي حرف زدم گل دخترم الان هم شما لالا کردي و منم بايد برم به کارام برسمبوس

 

بدو ادامه مطلب

عکساي مسافرت ياسمين جوونيدلغک

   

 

 

 

                               

 

                                

الهي فدات شم دخترم تب داره تو اين عکس

                               

 

 

   

  

پسندها (1)

نظرات (2)

میترا
26 مرداد 93 13:43
نـــــگــاهـت بـه آن بـالــآ بـاشــــــد تــــــــا “دلــــــتــ” از آدمــــــهــای ایــــن پــایــیــن نـگــــــیـرد تـــنـــهـــآ “خُـــــــــــــــدا” رو صـــــدا کُـــــن تـــــنـــــــــــها “خُـــــــــــــــــــداســـــت” که مـــیـــ مـــانــــــــــــــد
شکوفه
پاسخ
maryam
27 مرداد 93 10:10