یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

عشق مامان و بابايي

1392/8/25 13:58
نویسنده : شکوفه
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابايي

بازم 1 هفته بزرگتر شدي و هفته29  رو تموم کردي عسل خااانوم

فکر مي کنم ديگه شکم ماماني برات کوچيک باشه و اذيت بشي !!!

احساس مي کنم تو شکمم برگشتي!!!! آخه پاهاي کوچولوت اومده بالايي و تا معده

ماماني فشار مياري هر وقت تکون مي خوري معده من تکون مي خوره براي همين تا يه

کوچولو غذا مي خورم معدم درد مي گيره و انگار پر ميشه الانم فهميدي دارم از شما ميگم

داري پاهاتو تو دلم تکون ميدي جوجو کوچولوي منماچ

 

هر روزي که مي گذره استرسم بيشتر ميشه آخه يه کوشولو از زايمان مي ترسم البته

مي خوام سزارين شم چيزي متوجه نمي شم ولي نمي دونم ترسم براي چيه!!!!

بعدشم که خانووم خاانوما به دنيا بياااد که ديگه هيچي!!!!وااااي من بلد نيستم نمي دوونم

بايد چيکار کنم خدايا کمکم کن...

به مامان جوونم از الان مي گم منو تنها نذار و بعد زايمان تا چند وقت پيشم باش

 

نوبت دکترم رسيده ولي ديگه پيش اين دکتر نميرم مي خوام زايمانمو جاي ديگه و يه دکتر

ديگه انجام بده براي همين منتظرم بابا احسان يه روز که کارش کم بود منو ببره بيمارستان

وليعصر آخه راهش يه کمي دووره و منم که تنبل شدم !!!!!بايد با ماشين برم

که ديگه اين 2 ماه بااقي مونده رو تحت نظر خانوم دکتر اوره اي باشم و بعدشم که ديگه

تولد يه دختر کوووچووولوووي نانازي

عشق مامان و بابايي دل  تو دلمون نيست براي ديدن روي ماااهت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
25 آبان 92 23:30
به سلامتي انشاالله الان كه توي شكمته تازه خوبه.اونجا مريض نميشه.غذا و آبشو به موقع ميخوره. دختر من مريضي سختي رو گذروند.الان بهتر شده. از زايمان نترس.براي من كه از روز عروسيم شيرين تر بود. منم سزارين شدم. دخترا بابايين.مخصوصا وقتي اولين بار ميگن بابا،قند تو دل باباشون آب ميشه. انشاالله به سلامتي به دنيا مياد.نگران نباشيد
شکوفه
پاسخ
ﺁﺭﻩ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﻭﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺎﺯﺕ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺰﺍﺭﯾﻦ ﺑﯿﻬﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﺎ ﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﻮﺩﯼ؟ﻣﯿﮕﻦ ﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﻬﺘﺮﻩ ؟ﺩﺭﺳﺘﻪ ۹ ﻣﺎﻩ ﺗﻮ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﯽ ﺧﻮﺵ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﻭﻧﻦ ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﺷﻦ! ﻣﺮﺳﯽ ﺳﺎﺭﺍ ﺟﻮﻥ ﺍﺯ ﺩﻝ ﮔﺮﻣﯿﺖ انشاالله
سارا
26 آبان 92 16:23
من بي حس شدم.خيلي خوب بود.بچه رو همون موقع ديدم.عوارض بعد از بيهوشي رو هم نداشتم.از درد هم چيزي نفهميدم.عالي بود.
شکوفه
پاسخ
مرسي سارا جوون خدا کنه دکتر منم با بي حسي انجام بده
maryam
27 آبان 92 10:33
سلام دوست جونیم چه خوب کردی اینجا رو درس کردی. نترسی یا استرس برا دخمل مون خوب نیست.بلاخره یه جوری میشه دیگه. مه یاس خیلی قشنگه ها...
شکوفه
پاسخ
سلام مريم بانو اووهووم توکل به خدا منم مه ياس رو دوست دارم ولي احسان دوست نداره!!!!
احسان
27 آبان 92 13:10
نه اسم "مه ياس" رو دوست ندارم
شکوفه
پاسخ
من دوووست داااااااارم