یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

6 ماهگيت مبارک عروسک

1393/4/29 13:19
نویسنده : شکوفه
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم طلاي مامان

6ماهگيت مبااااارک عزيز مامان خدا رو شکر مي کنيم فرشته زيبا و نازي به ما داده ..خدا کلي ما رو

سرگرم فرشته کوچولو کرده خيلي لذت بخشه وقتي از هديه خدا مواظبت مي کني و البته سخت

از اين که چيزي براش کم نذاري...عاشقتيم دختر دوست داشتني من ..عاشق خنده هايي که بي

دريغ به ما هديه مي کني بوس

 

خداا رو شکر واکسن 6 ماهگي بدون تب تموم شد و چقدر مي ترسيدم تب کني بهت هر 4 ساعت

قطره استامينوفن دادم و تب نکردي ولي پاهاي کوچولوت درد مي کرد عزيز دلم ..وزن 6 ماهگيت

7کيلو و 200گرم بود ..با قد 68که نسبت به وزن تولدت خوب بودجشن

 

از اين ماه قطره آهن بايد بهت بدم البته هنوز شروع نکردم و امروز وقت دکترته گلم تا معاينه کنه و

وضعيت رفلاکست رو ببينه چجوريه و دستور غذايي جديدي که قراره بده...

 

تو اين ماهي که گذشت بهت فرني مي دادم و اوايلش دوست داشتي ولي ديگه کم کم علاقت کم

شد و دو وعده در روز بهت مي دادم ولي ديگه کمتر مي خوري ..امروز برات برنج و هويج با کمي

روغن پختم شايد بيشتر از فرني خوشت بياد تا بريم دکتر و سوپ رو برات شروع کنم هر روز صبح

بهت آب سيب مي دادم و عصرا هم شير موز البته با شير خودم اگه تنوع غذاهات زيادتر شه حتما

بيشتر از خوردن غذا لذت ميبري دختر نازنينممحبت

 

 

از کاراي جديدت گل من

تند تند غلت ميزني دخترم و سعي مي کني خودت رو بکشي جلو و يه خرده اي هم ميري

 

شيطون مامان فقط دوست داري بازي کني و شيطوني

 

آقا رو خوب ياد گرفتي و وقتي بهت مي گم بگو بابا يا مامان مي گي آقاخندونک

بيرون رفتن و خوب متوجه ميشي و اگه کسي بره بيرون گريه مي کني که تو رو هم ببرن و البته به

خواستت ميرسيمحبت

روروک رو هم دوست داري ولي هنوز حرکت نمي کني ولي براي واکسن که بردمت گفت ديگه استفاده از روروک توصيه نميشه ..حالا باز از دکتر مي پرسم!!!

از هنر هاي ديگه شما اينه که پاهاي کوچولوتو مياري بالا و محکم مي کوبي زمين سکوت

 

عشق مامان بعد واکسن

   

 

دوست دااارم

 

 

 

اين عکس قديميه ولي من عااشقشم

پسندها (3)

نظرات (3)

سارا
1 مرداد 93 2:34
سلام حخداحفظش کنه فرشته شش ماهتو.خیلی نازه خدا کنه به غذا علاقه نشون بده .بچه ها اصولا بد غذا هستن .دختر من که عاشق سوپ و فرنی بود بعدها خیلی اذیت کرد تو غذا خوردن . شکوفه جون سه سال پیش که من باردار بودم روروئک ممنوعذشده بود به خاطر اینکه به ستون فقرات بچه فشار میاره . از متخصص اطفال شنیدم که گفت بچه به طور طبیعی حدود یه سالگی راه میفته .اون موقع مهره های کمر سفت میشه . وقتی بچه رو از شش یا فهت ماهگی تو روروئک میزارن با فشار پاش خودشو ایستاده نگه میداره و هنوز مهره هاش حالت مایع دارن .در نتیجه با وزن بدنش کج و نامرتب روی هم قرار میگیرن و سفت میشن . من اصلا براش نخریدم و گذاشتم به طور طبیعی راه بیفته و روی پاش بایسته بین خواهرامو برادرم فقط من از روروئک استفاده کردم. ضررشو الان میبینم .چون از چند سال پیش مهره آخر کمرم درد میکنه .بقیه اینجوری نیستن . بازم از دکترش بپرس
شکوفه
پاسخ
سلاااااام سارا جووون کجایی دلم برات تنگ شده بود خدا کنه خوب غذا بخوره یاسمینم اولش از یه غذا استقبال می کنه بعدش زده میشه!! این روروکم داستانی شده برای خودش من میذارمش تو رورؤک آخه حداقل چند دقیقه ای که اون توه به کارام میرسم ولی خیلی نگران شدم موندم چیکار کنم!!! بیشتر به یاسمینم سر بزن گلم
خاله
3 مرداد 93 17:38
خدا حفظش کنه.
شکوفه
پاسخ
ممنونم
خاله
10 مرداد 93 18:35
دخترم 16ماهه شد زودی بیا