یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

28 هفتگي عسل مامان و بابا و داستان شيرين انتخاب اسم

1392/8/19 12:47
نویسنده : شکوفه
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام طلا خااانوم خودم من اومدم با کلي اسم

 

اول از همه تبريک به دخملم که يه هفته بزرگتر شده

هفته 28 رو به پايان رسونده و وارد سه ماهه سوم شده

 

 

 

از مامان جون بگم براي دخترم ک تند تند داره لباساي بافتني خوشگل براي نوه يکي يدونه مي بافه ک وقتي به دنيا اومد بپوشه و سرما نخوره

مامان جوووون دستت درد نکنه

 

خــــوب حالا ميريم سراغ بحث شيرين اسم

ديروز که بابايي رفت باشگاه (بابايي نزديک 1 هفتس که باشگاه بدنسازي ثبت نام کرده و

ميره) منم رفتم تو سايت سازمان ثبت احوال و از (آ تا ي) يکي يکي اسما رو با معني خوندم

و اونايي که خوشم اومد و نوشتم....

خوب اسما رو مي نويسم و معنياشم کنارش:

آنيسا(مانند عشق) ، الينا(نيکويي و نعمت براي ما) ،بهار ،پرنيان(پارچه پر نقش و

نگار)،دلنيا(آسوده خاطر)،زهرا،ستايش،شاينا(شاهدانه)،عسل،فاطمه،کيانا(طبيعت و

جوهر)گلسا(چون گل)،مهتا(چون ماه)،مهديس(مانند ماه)،آنيتا(آراستگي و

مهرباني)،مهرسا(مانند خورشيد)،مه ياس(زيبارو و باطراوت)،هليا(دختر

خورشيد)،ياسمين،آويسا(پاک و تميز مانند آب)،آوينا(دختر پاک)

اينا رو دوست داشتم ولي فکر کنم يکم زياده!!!!!

البته هنوز مونده اسماي ديگم که نديدم !!!!ولي از ثبت احوال اينا خوب بود بعدش که

بابايي اومد و اسما رو ديد از بين اينا بهار و عسل و فاطمه و مهديس و ياسمين رو انتخاب کرد

منم خوب تقريبا همشو دوست دارم به جز چند تا که معنياش جالب نيست مثل شاينا و

کيانا!!!!

 

خيلي سخته انتخاب کردن اسم ولي حتما حتما يه اسم خوشگل و خوب انتخاب مي کنيم

 

خدا جوووونم کمکمون کن

 

خدا جون مواظب جوجو کوچولوي ما باش

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
19 آبان 92 12:56
سلام





به سلامتی مبارکه. ایشالا یه نی نی سالم خدا بهتون بده.





من همش فکر میکردم نی نی منم دخمله ولی بعدنا فهمیدیم پسمله





من اسم آبدیس( آب زلال و پاک) و بنیتا ( فرزند مادر)





من این دوتارو تو ذهنم داشتم که نشد






خوش اومدي به وبلاگ دخترم




ممنونم عزيزم ،انشاالله
انشاالله نيني شما هم سالم و سلامت به دنيا بياد

مامانی
19 آبان 92 22:17
باز سلام. مرسی که به ما سر زدی آره ما هم رو اسم پسملمون موندیم. من بالا گفتم که کدوم اسم دختر رو دوست دارم. از بین اسمایی که خودتم نوشتی آنیسا رو دوست دارم. از این کمیاباست مهدیس هم البته قشنگه. اصلا مثل ما، این چند تا اسمی رو که در نظر گرفتید رو نگه دارید همون موقع که نی نی اومد به دنیا ببینید کدوم اسم بیشتر بهش میاد موفق باشی گلم
شکوفه
پاسخ
ﻣﻤﻨﻮﻥ عزیزم
سارا
20 آبان 92 0:03
28 هفنگی دخترتون مبارک. دختر منم فردا 22 ماهگیش تموم میشه و وارد 23 ماهگی میشه. انتخاب اسم خیلی سخته.اما با مشورت هم میتونید بهترینشو انتخاب کن
شکوفه
پاسخ
ﻣﺮﺳﯽ ﺳﺎﺭﺍ ﺟﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ
احسان
21 آبان 92 13:56
واقعا داستان "شيرين" انتخاب اسم ؟؟؟؟!!!!!!
شکوفه
پاسخ
مریم مامان شاینا
29 آبان 92 2:00
سلام عزیزم اسمهای زیبایی انتخاب کردی عزیزم شاینا در لغت فارسی یعنی شاهدونه در لغت انگلیسی یعنی مروارید براق و درخشان ومعنی کردی آن هم هدیه خدا است اگر به معنیهاش فکر کنی خیلی پر محتواست امیدوارم نامی که شایسته فرشته کوچولوت هست انتخاب کنید
شکوفه
پاسخ
مرسي که به وبلاگ دخملي من اومدي و ممنون از راهنماييت نمي دونستم شاينا اين معاني رو هم داره اسم زيباييه منم دوسش دارم