یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

مامان و بابا و دخملـــــــي

1392/8/17 0:41
نویسنده : شکوفه
103 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نااازم ببخشيد اين چند روز به وبلاگت سر نزدم!

آخه ايام محرمه و دوتايي با هم ميريم روضه امام حسين عليه السلام خونه مامان ِبابايي و

براي همين فرصت نشد بيام...

هر روز براي دخترم دعا مي کنم و از خدا مي خوام صحيح و سالم به دنيا بياد آمين

مثل هميشه دختر خوبي هستي و ماماني و اذيت نمي کني مامان به قررررربووووونت

بابايي هم هر روز بوست مي کنه و قربون صدقت ميره و عااااشقته...

امروز احساس کردم تو دلم کم تکون خوردي و دپرس بودم ولي ماشاالله از بعد از ظهر

تلافي کردي و کلي تو دلم شيطوني کردي فکر کنم از صبح لالا کرده بودي و عصري پر

انرژي بودي . من و بابايي هم کلي ذوق کرديم از تکوناي دخترمون

خدايا شکرت به خاطر فرشته کوچولويي که به ما هديه کردي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

احسان
17 آبان 92 12:09
سلام عزيزم

بابا جون وقتي به دنيا بياي واقعا خدا صبرت بده !

مامان داري کارآگاه !!!

به ما که رحم نميکنه

اميدوارم حساسيتش روي تو کمتر باشه




هاهاها چي فکر کردي بابا جوون

انشاالله من که به دنيا بيام دو تا ميشيم و خـــــوب ازت مراقبت مي کنيم




احسان
19 آبان 92 8:06
پس خدا به من صبر بده !!!


آمين