یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

مـــــــادر ...

1393/1/30 16:50
نویسنده : شکوفه
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است..

زيباترين خطاب مادر جان است..

مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق..

واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان برمي آيد..

روزت مبارک مادر...

 

ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر رو به همه دوستان خوبم تبريک ميگم

و خدا رو شاکرم از اين که طعم شيرين مادر شدن رو به من چشاند

خدايا شکرت

 

 

 سلام دخترم ياسمين زهراي من ازت ممنونم چون با وجود تو من مادر ناميده شدم دوست

دارم عزيز مادر

 

خــــــوب اين سري دست پر اومدم با کلي عکس از عزيز دلم

ياسمين طلا از اونجايي که من و بابايي رو ديگه خوب ميشناسه هر جا ميريم غريبي

مي کنه و اگه دورش شلوغ باشه بغض ميکنه ...عزيزم خدا کنه اين غريبي کردنا موقت

باشه و دختري اجتماعي باشي دختر گلمقلب

فقط خونه خودمونو دوست داري و وقتي ميذارمت تو جاي خودت انقدر ذوق مي کني کــــه

نگونیشخند

 

ياسمينم فردا تولد باباييه


همسرم تولدت مبارک بـــاشه

 

 

عکساي ياسمينم

ياسمين خاانومي بعد يه حموم دلچسب

 

 

 

خوش بگذره جوجو..

 

ديگه طاقت نياوردم و به پاهاي دخملم لاک زدم

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله جوني
30 فروردین 93 23:44
اخه من بخورم اون پاهاي کوجولوتو خاله جونم....... الهي فدات شم عزيـــــــــز دلـــــــــــــم..... . . . تولد باباي ياسي مبارکـ
شکوفه
پاسخ
خخخخخ ممنون آجی
احسان
31 فروردین 93 0:59
شکوفه جون روزت مبارک امسال اولین سالیه که داری مادر شدن رو تجربه میکنی امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و صدمین سال مادر بودنتو جشن بگیریم این پسر ما هم که تازگیا شیطون شده و از صداش خوشش اومده مدام داد میزنه من موندم آخه مگه برای پسر هم لاک میزنند که تو زدی ؟! از بابت تبریک تولدم هم ممنونم هم از تو و هم از خاله جون که انقدر مهربونید
شکوفه
پاسخ
ممنون همسرم خيلي تجربه عالي بوووود خخخخ بذار مو در بياره دخترم ببين چه خانوومي بشه خواهش ميشه ...هميشه سلامت باشي عزيزم
سارا
31 فروردین 93 12:03
عزیزم چقدر قیافش عوض شده روز مادر مبارک باشه شکوفه جون ـ تولد بابای یاسمین بانو هم مبارک باشه ـ
شکوفه
پاسخ
ساراي عزيز روز تو هم مبارک باشه ممنون از لطفت