یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

3 ماهگيت مبــــارک باشه فرشته کوچولوي ما

1393/1/24 18:27
نویسنده : شکوفه
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ماهگيت مبارک باشه مهربونم

خدا رو شکر که خدا تو رو به ما هديه کرد و شدي عشق من و بابايي

حسابي به من وابسته شدي و اگه منو نبيني بغض مي کني گل من براي همين يه سره

چسبيدي به من و گاهي همچين تو چشام خيره ميشي و نگاه ميکني که ديگه دلم برات

ضعف ميره و منم حسابي بوست مي کنم و مي خورمتخوشمزه

من و بابايي رو خوب ميشناسي و باهامون حرف ميزني

آقون و آقا و اونگه و ق و گ رو زياد ميگي شيرين زبوونم و وسطاشم خودت ميخندينیشخندقلب

دوست داريم ياسمينم

عکس جديدت رو تو پست بعدي ميذارم

پسندها (1)

نظرات (4)

سارا
25 فروردین 93 9:36
حالا وابستگیاش مونده مامان شکوفه. الان دختر من به غیر از من از دست هیچکس غذا نمیخوره. پیش هیچگس غیر من نمیخوابه.حتی پیش باباش دائما میگه مامان بیا .
شکوفه
پاسخ
واای خدای من پس دیگه کاملا در اختیار یاسمینم پس چرا دخترا بیشتر بابایی ان!!!!!!؟
سارا
25 فروردین 93 21:46
نمیدونم والا.مشکل منم همینه.همه کاراشون با مامانه آخرشم میگن بابارو بیشتر دوست دارن
شکوفه
پاسخ
احسان
26 فروردین 93 0:35
شما مامانا هرکاری بکنید، باز بابا یه چیز دیگه س! دل منکه هر روز برا زهرا جونم تنگ میشه وقتی میخنده خستگیم در میره فقط میتونم بگم خدایا ممنونتیم الحمدلله که یه همچین فرشته ای بهمون داده
شکوفه
پاسخ
بله همینطوره ولی بهشت زیر پای ماست به همین راضی ایم
ملیکا جون
30 فروردین 93 16:52
شکوفه
پاسخ