یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

نخودچي منツツツ

1393/2/4 19:24
نویسنده : شکوفه
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخودچي من

ياسمين طلا قلب مني عزيزم روزي هزاااار بار بوست مي کنم و عاشقتم

دخترم بزرگ شدي ماشالله و خاانوومي شدي براي خودت تمام تلاشتو مي کني و سرتو با

پاهاتو مياري بالا تا بغلت کنيم عزيز دلم

ديروز يه اتفاق بدي برات افتاد و خدا رو شکر به خير گذشت نمي دونم چطوري شد که از

دستم افتادي الهي بگردم عزيز دلم ترسيدي و کلي گريه کردي منم که ديگه نگو داشتم

سکته مي کردم خــــيلي ترسيده بودم و همش نگرانت بودم خاله جوني اومد پيشم تا تنها

نباشم ولي خدا رو شکر چيزيت نشدش و به خير گذشت افسوسناراحت

دو تا دستاي کوچولوتو مي کني تو دهنت و ملچ و مولوچي ميکنيي که بيا و ببين و بعدشم

خسته ميشي و شروع مي کني داد زدننیشخند


بدو بدو عکس

 

ياسمين طلا رفته عـــروسي

 

 

عشق من دوست دارم

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

maryam
5 اردیبهشت 93 23:53
الهی بگردم خدا رو شکر که به خیر گذشت دوست دارم عزیز خاله
شکوفه
پاسخ
منم دوست دارم خاله مریم
maryam
6 اردیبهشت 93 0:00
تازه آهنگ وبلاگتم دوست دارم
شکوفه
پاسخ
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
6 اردیبهشت 93 15:14
ای جانم پرنسس خوشگله آرتین تقریبا 10 روز از شما بزرگترهخیلی خوشحال شدم دیدنت
شکوفه
پاسخ
خوش اومدی کاترین جون به وبلاگ دخترم
سارا
8 اردیبهشت 93 22:54
دختر منم یه ماهه بود که از روی مبل افتاد زمین ـ خداروشکر به خیر گذشت ـ طفلکی خودش ترسیده ـ
شکوفه
پاسخ
آخی
مریم مامان یاسمین زهرا
12 اردیبهشت 93 0:43
وای خدا رو شکر به خیر گذشته
شکوفه
پاسخ
خدا رو شکر خیلی ترسیدم
شکوفه
13 اردیبهشت 93 18:32
واای سارا جون ممنون از راهنمایت چون خصوصی پیام دادی اینجا جواب دادم یه چند وقتی به این مشکل برخوردم مونده بودم چی کار کنم خیلی گلی
سارا
13 اردیبهشت 93 20:47
خواهش میکنم . ببخشید فضولی بود .اما چون خودم سر این موضوع خیلی اذیت شدم به همه دوستام میگم قابلی نداش
شکوفه
پاسخ
ممنونم عزیزم
خانمی(ترنم)
15 اردیبهشت 93 21:43
یعنی منم نی نی دار بشم دوستامو فراموش میکنمو محل نمیذارم؟؟؟ خیلی بی معرفتی شکوفه خانم.... ب خدا ازت خیلی ناراحتم اگه نمیخوای دیگه بامن دوست باشی بگو ک من دیگه مزاحمت نشم... :|
شکوفه
پاسخ
آجی چرا ناراحتی انقده خیلی کار دارم یاسی کلی منو مشغول کرده فقط میرسم گاهی بیام پست بذارم اونم برای ثبت خاطرات دخترم
خاله
17 اردیبهشت 93 15:29
خدا حفظش کنه به ما هم یه سری بزن ممنون......................................
شکوفه
پاسخ
مامان شهناز
7 خرداد 93 11:37
سلام مامانی. چه دختر نازی داری. من پسرم هنوز نیومده دوست داشتی به وب منو فسقلیم هم یه سر بزن تا دوست بشیم خوشحالمون میکنی عزیزم
شکوفه
پاسخ
ممنون گلم حتما عزیزم