یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

5ماهگيت مبارک پرنسس کوچولو

1393/3/24 22:10
نویسنده : شکوفه
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام پرنسس کوچولوي من ماهگيت مبارک

5 ماه کنار من و بابايي بوودي و از وجودت ... تغييرات روزانت و بزرگ شدنت لذت برديم

اميدوارم عزيزم ساليان سال با دل خوشي زندگي کني قلب من

امروز دو تا دندوناي پايينت جوونه زده کلي ذوق کردم عزيز دلم و قراره با دندوناي کوچولوت

چيزاي خوشمزه بخوري گلکم

و اما بي قراري هاي روزانت تموم نشد و با بابايي امروز برديمت دکتر و فهميديم که هنوز

رفلاکست خوب نشده و باازم کلي داروي جديدغمناک

قراره ديگه برات فرني با آرد برنج درست کنم و دکتر گفت بهت موز و آب سيب و هويج بدم فکر

کنم از مزه هاش خوشت بيااد شيرينمبوس

 

عکساي فرشته من و بابايي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامانیش
25 خرداد 93 0:02
خانمی(ترنم)
26 خرداد 93 23:02
خانمی(ترنم)
26 خرداد 93 23:04
ب کی لفته نی نیت عایا؟؟؟شکل مامانشه یا باباش؟
شکوفه
پاسخ
به خودش رفته
خاله
27 خرداد 93 20:45
5ماهگیت مبارک پرنسس خانوم خدا حفظت کنه....................
شکوفه
پاسخ
ممنونم
maryam
28 خرداد 93 18:36
ای جوونم عزیز خاله بزرگ شدیا.ماشاالله
شکوفه
پاسخ
مرسی خاله مریم
maryam
28 خرداد 93 18:38
راستی قالب نو مبارک.
شکوفه
پاسخ
ممنون مریم جونی
مامان و بابا
29 خرداد 93 1:55
سلام عزیزم چشمات قشنگ میبینه خدا یاسمین زهرا رو برات نگه داره بازم به ما سر بزن من لینکت کردم دوست خوبم...
شکوفه
پاسخ
ممنون گلم
مامان و بابا
1 تیر 93 1:45
سلام عزیزم ممنون که به ماهکم سر زدی راستش من از شش ماهگی هم غذای کمکی رو شروع کردم هم اهن رو....البته دکترش تجویز کرد من به جای ویتامین آد بهش بی بی جویس میدم قطره ی اهن هم یورو ویتال میخوره شربت زینک و ویتامین ای هم بهش میدم دکتری که ماهک رو میبرم حرف نداره امیدوارم کامل جواب داده باشم یاسمینمو ببوس
شکوفه
پاسخ
ممنونم عزیزم