یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

4 ماهگي دخترم و واکسن 4 ماهگي

1393/2/28 18:32
نویسنده : شکوفه
438 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگيت مبارک عزيزم

اين چند روزه فرصت نکردم بيام و 24 ارديبهشت ماهگرد دخترم رو تبريک بگم ولي با تاخير

اووومدمخندونک

دختر نازم نوبت واکسن زدنتم بود و ديروز واکسن 4 ماهگي رو زدي دخترم

اولش براي قد و وزن بردمت که   6400 وزن و 63 سانت قد کشيده بودي عشقم و خدا رو

شکر خوب بود ..شنوايي سنجي هم بردمت عزيزم و خدا رو شکر سالم بود و گفت براي

مدرسه رفتنت دوباره ببرمت الهي قربونت برممحبت

اول واکسن هم خبر نداشتي چه خبره و مي خنديدي و سرتو بلند مي کردي ولي بعد واکسن

دااادي زدي ک بيا و ببين ولي کلا دختر صبوري هستي عزيزکم

تا شب پاهاي کوچولوت درد ميکرد و اصلا تکونش نمي دادي و از بعد از ظهر تبت شروع شد

عزيزکم و بيشتر از واکسن دو ماهگيت بود من و بابايي هم تا صبح بيدار بوديم و مواظبت

بوديم الان خدا رو شکر کمي تبت پايين اومده و داري تو تشک بازيت بازي مي کني قلبم

هر 4 ساعت بهت استامينوفن دادم و خدا رو شکر تبت خيلي نشد

يه روز با روغن حسابي ماساژت دادم قبلش آموزشش رو از اينترنت ديده بودم و تو هم خيلي

دوست داشتي و تا شب شارژ بودي حالا مي خوام تو برنامم بذارم و دست و پاي کوچولوتو

هفته اي يکي دو بار اصولي ماساژ بدم..البته هر روز ماساژ صبحگاهي تو برنامت هست

ياسمينمبوسعینک

دخترم تو پست بعدي عکساي اين چند روز رو برات ميذارم

پسندها (2)

نظرات (6)

خانمی(ترنم)
28 اردیبهشت 93 19:27
سلوم :دی میگما نی نیت 6400 کیلو ااا؟؟؟ این ک نویسیدی بعنی چی عایا؟ با تچکر ویجه
شکوفه
پاسخ
شش کیلو و چهارصد گرم میباشد خواهش میشه
سارا
30 اردیبهشت 93 0:52
به سلامتی . دیگه فرنی و حریره رو شروع کن . یواش یواش عادت کنه به غذا خوردن . من به دخترم از پایان چهار ماهگی فرنی. و حریره بادومو یه روز درمیون دادم. بچه ها عاشق ماساژن .
شکوفه
پاسخ
زود نیس سارا جون میگن پایان ۶ماه آخه
سارا
1 خرداد 93 7:42
میگن پایان 6 وقتی بزرگتر شد میگی ای کاش زودتر داده بودم بهش. من خودم از 4 ماهگی شروع کردم. وقتی که به سفره پهن شده عکس العمل نشون میده یه کوچولو از آب غذارو تو دهنش بزارید مزه مزه کنه هیچ اشکالی نداره . گاهی ما حساسیت بیش از حد نشون میدیم در حالیکه خیلی مهم نیست .
شکوفه
پاسخ
ممنون
خاله
6 خرداد 93 11:35
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا
شکوفه
پاسخ
مامان شهناز
8 خرداد 93 12:48
سلام مامانی یاسمین زهرا من شما رو لینک کردم. البته با افتخار. دوست داشتی شما هم منو گل پسری رو لینک کنید. مرسی عزیزم
شکوفه
پاسخ
ممنون عزیزم