یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

سه شنبه خانواده ما 3 نفري ميشـــــه....

1392/10/23 17:49
نویسنده : شکوفه
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک ماماني و بابايي

آخرين پستيه که برات ميذارم و توو دل مامان هستي انشاالله تو پست بعدي ديگه به دنيا

اومدي و روي ماهتو ديدم

اميدوارم دخترم سالم و سلامت به دنيا بياي عزيزم و منم زايمانم راحت باشه توکل به خدا

دکتر اوره اي تو بيمارستان وليعصر راضي به سزارينم نشد و بابا جون با يه خانوم دکتر ديگه

هماهنگ کرد منم با بابايي و مامان جون ديروز رفتيم مطب دکتر خسروي و از باب آشنايي

باهامون راه اومد و نوشت به دليل کوچيکي لگن سزارين بشم....

خلاصه سونو هامم نگاه کرد و گفت بچه رسيده و سه شنبه نوبت داد براي سزارين تو

بيمارستان نجميه

فردا سه شنبست و منم قراره ساعت 11عمل بشم و دخملي نازم رو ببينم دکتر گفت

ساعت 7 بيمارستان باشم ...

خيلي حس عجيبي دارم هم نگرانم به خاطر عملم ولي وقتي فکر مي کنم فردا ميتونم

بغلت کنم و ببوسمت به کل عمل از يادم ميره...فردا دخملي 38 هفته و 1 روزشه به دکتر

گفتم ميشه براي هفته بعد که بيشتر تو دلم بمونه گفت ميشه ولي احتمال داره درد

طبيعي بياد و اون موقع ديگه کاري نميتونم برات بکنم!!!براي همين ديگه گفتم فردا بهترين

موقع ست...

امروز هم ساک بيمارستان و بستيم و آماده شدم براي بيمارستان

از خدا مي خوام به همه کساني که آرزو دارن نيني دار بشن خدا به همشون نيني سالم و

صالح عطا کنه..الهي آمين

دوستاي عزيزم برامون دعا کنيد...

پسندها (1)

نظرات (5)

احسان
23 دی 92 19:02
انشاءالله فردا ديگه اين دختر خوشگلو بعد 9 ماه ميتونيم ببينيم خداروشکر که يه دختر ناز داده منم اميدوارم هر کسي که بچه دوست داره اگه به صلاحشه خدا هرچه زودتر بهشون يه خوشگلشو بده
شکوفه
پاسخ
آره انشاالله الهي آمين
خاله جوني
23 دی 92 20:15
واااااااااااااااااااااي منم ي حس عجيبي دارم!!! مامان جونو ک نگو اون موقه ديدم داشت گريه ميکرد! ايشالا فردا بعد از ظهر عشقمـــــــــــــــو ميبيـــــــــــنم!!! اميدوارم ي عمل راحت و خوب داشته باشي اجي گلم!!!
شکوفه
پاسخ
ﺍﻧﺸﺎﺍﻟﻠﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﭘﯿﺶ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﯽ! ﻣﺮﺳﯽ ﺁﺟﯽ جون
سارا
24 دی 92 15:24
به سلامتی انشاالله حتما تا حالا به دنیا اومده.به مامان و باباش قدم نو رسیده رو تبریک میگم. حتما تو پست بعدیت مینویسی که زایمان یه تجربه خوب و یه خاطره دلنشینه. امیدوارم راحت زایمان کرده باشی.
شکوفه
پاسخ
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺳﺎﺭﺍ جون
مریم مامان یاسمین زهرا
24 دی 92 16:29
عزیز دلمی امیدارم که عملت رو به خوبی پشت سر گذاشته باشی منم یاد اون روزی که یاسی به دنیا اومد افتادم کلی اشک تو چشمام جمع شد سه نفره شدنتون مبارک
شکوفه
پاسخ
ﻣﺮﺳﯽ ﻣﺮﯾﻢ جون
maryam
26 دی 92 15:34
پس نظر من کووووووو؟؟؟
شکوفه
پاسخ
ﻭﺍﯼ ﻣﺮﯾﻢ ﺟﺎﻥ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺣﺬﻑ ﺧﻮﺭﺩ ﺣﺬﻓﯿﺪﻩ شد