یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

36 هفتگي دخملم و نوبت دکتر...

1392/10/10 21:49
نویسنده : شکوفه
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوي مامي


ديروز مي خواستم برات خبراي دکتر رفتن رو بنويسم ولي 3 شبي بود که نخوابيده بودم

نمي دونم براي چي؟سوالشايد براي بارداري باشه يا براي اينکه تختو جمع کرديم براي همين

تارسيدم از خستگي بيهوش شدم هیپنوتیزمشبم اومدم تا پست بذارم سايت باز نشد!!!

الان بگم براي عروسکم که هفته 36  دخملي هم داره خدا رو شکر به خوبي سپري ميشه

اول براي معاينه رفتم 1 کيلو اضافه کرده بودم و ماما هم اندازه رحمو ديد و گفت به 36

هفته مي خوره خدا رو شکر.. ولي دو سريه که فشارم رو گرفته يه خرده فشار ماماني بالا

بوده 13 روي 7و بايد نمک و تخم مرغ کمتر مصرف کنم و دکتر اوره اي هم يه آزمايش داد

براي فشارم...و آزمايش هامم چک کرد و گفت مشکلي نداره...کلاس بارداري هم بود  و

خانم نکويي درباره فوايد زايمان طبيعي و مضرات سزارين گفت..خنثی

ولي کيه که گوش بده!!!نیشخند

و درباره شيوه شير دادن هم آموزش داد و خيلي مفيد بود.

و قراره هفته ديگه دوباره برم دکتر...

امروزم...، هم مامان و باباي بابايي نذري  شله زرد داشتن و هم مامان و باباي ماماني نذري

قيمه خدا قبول کنه براي همين باازم مثل روزاي قبل خسته شدم و ميرم استراحت کنم.

باي عروسک قشنگم

ميبوسيمت عزيزمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان یاسمین زهرا
11 دی 92 9:23
خدا رو شکر که همه چیزت نرمال بوده واقعا کل 8 ماه بارداری یک طرف این ماه آخر هم یک طرف
شکوفه
پاسخ
آره واقعا...
maryam
11 دی 92 18:18
خدا رو شکر که همه چی خوبه، وای شکوفه دیدن داریا،حسابی عکس بگیر.
شکوفه
پاسخ
ههههه آره هر ماه عکس گرفتم ولي اين آخريا بايد يه خرده بيشتر عکس بگيرم
سارا
12 دی 92 18:07
خداروشکر همه چیز خوب بود خیلی مواظب فشارت باش.این دو سه هفته هم به خیر بگذره.
شکوفه
پاسخ
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻣﯿﺮﻩ ﺑﺎﻻ!