یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

انتخاب اسم براي دخملي

1392/8/11 14:21
نویسنده : شکوفه
132 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخمليه مامان الان 7 ماهه تو شکم مامانيه ولي هنوز مامان وبابا نتونستن يه اسم خوشگل

براي دختري انتخاب کنن ...

بابا احسان اسم فاطمه رو خيلي دوست داره ولي به من ميگه براي دخملي خودت يه اسم

خوب و سنگين انتخاب کن

من اولش از اسم پرنيا خوشم اومده بود ولي پشيمون شدم!!!بعدش تو فکر ياسمين بودم

اونم دلمو زد !!!!

 

حالا کلي تو اينترنت گشتم تا يه اسم ناز و خوب پيدا کنم تا اين که اسم مه ياس رو ديدم و خوشم اومد به نظرم اسم با طراوت و نازيهه مه ياس يعني زيبا مانند ماه و با طراوت

مانند ياس و در کل به معناي زيبا روي و با طراوته...

امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا وقتي به بابايي گفتم خوشش نيومد!!!!!

اينجوريه که هنوز اسم ناز و قشنگي برا ي خوشگل مامان و بابا پيدا نکرديم ...

 

خدايا کمکمون کن يه اسم زيبا رو دخترمون بذاريم که هيچ وقت پشيمون نشيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
11 آبان 92 23:40
سلام


منم مامان یه دختر 22 ماهه هستم.


انشاالله دخترتون سالم به دنیا بیاد و اسیه پدر و مادر روی سرش باشه همیشه.


کاملا درسته.انتخاب اسم کار سختیه.موفق باشید


<


آخى خدا براتون حفظش کنه شما اسم دخملتو چى گذاشتى؟




احسان
12 آبان 92 7:33
تازگيا ﺍﺯ ﻣﻠﺖ ﻣﻲ ﭘﺮﺳﻲ ﺍﺳﻢ ﺑﭽﻪ ﺗﻮﻧﻮ ﭼﻲ ﮔﺬﺍﺷﺘﻴﺪ،
ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻣﻴگن ﻻﻣﺼﺐ ﮐﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﻴﺸﻲ
ﺑﻌﺪﺵ ﺑﭙﺮﺳﻲ خب ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺣﺎﻻ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻳﺎ ﭘﺴﺮ !!!
ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺭي ﺁﯾﺎ؟؟؟


بله ک قبول دارم ولى بعضى اسما دخترونگى ازش ميبااااره
سارا
12 آبان 92 22:53
سلامت باشی
اسمشو بهاره گذاشتیم.به معنی شادابی و سرزندگی
به معنی اسمها باید دقت کرد.بعضی از اسما قشنگن اما معنی خوبی ندارن


بهاره اسم قشنگيه ،اره واقعا همينطوره
خاله جوني
17 آبان 92 20:44
ســـــــــــــــلام

مام اومديم

بح بحث درمورد اسمه.....

خب



.

.

.



ب نظر منننننننن اسم مه ياس خيلي خيلي خوشمله..

بابا خو بذار ديه

اسم ب اين ناسي....

خستم کردين

اسم دختر بايد واقعا دخترونه و ناناسي باشه تا ادم وقتي صداش ميکنه لذت ببره....

.

.

.

گفته باشم اگه ي اسم ديه بذارينااااااااااا

خو ما ديه رفتيم....

تا بعــــــــــــــــــد....




اوه اوه خاله جووون عصباني هم اووومد



خوش اومدي خاله خانووومي



سخــــــته خيلي سخته!!!!