یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

ياسمينم دو ماهه ميشهツ

1392/12/22 20:16
نویسنده : شکوفه
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ياسمينم عشقم جوونم نفسم عمممرم سلااااام

تا دو روز ديگه ماهه ميشي دلبندم و وقت واکسن دو ماهگيت هم ميرسه خيلي

نگرانتم دخترم ميدونم واکسن درد ناکيه و احتمالا تب ميکني و اذيت ميشي براي همين

ناراحتتم عزيز دلم اميدوام اذيت نشي دختر نازم

البته خوب براي سلامتيه شماست و از اين نظر خيلي خووبه...تو اينترنت تحقيق کردم و

نوشته که قبل واکسن دو برابر وزنت بهت قطره استامينوفن بدم تا تب نکني...!!و کمپرس

سرد و بعد گرم بکنم که کمتر پاهاي کوچولوت درد بگيره نازنينم فکر کنم به هر دو تا پاهات واکسن ميزنن

عزيزم سال 93 هم داره از راه ميرسه و من و بابايي چهارمين سالي که در کنار هم هستيم

رو با دختر نازمون تحويل ميکنيم و خيلي خيلي خوشحاليم از اين که خدا تو رو بهمون داده

دخترم

 

 نازنينم دوست داري همش باهات بازي کنيم و حرف بزنيم و تو هم ذوق ميکني و

ميخندي ..راستي خيلي علاقه به تابلو و ساعت رو ديوار داري و تو هر شرايطي حتي

وقتي گريه ميکني تا اونا رو ميبيني ميخندي و منو بابايي کلي

قربون صدقت ميريم

 

وااي از وقتايي که ميخواي قطره آ.د و قطره ضد نفخت رو بخوري يه فيلمي بازي مي کني

که بيااا و ببيننیشخند

 

 

 

واما ياسمين ورزشکار ميشود....

 

 

دوست دارم دخترم

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله جوني
23 اسفند 92 14:54
اي جــــــــــــــــــــون خاله... شکوفه چرا جز علايق ياسي خالشو ننوشتي؟؟؟ اشکال نداره ياسمينم بذار خودم بگم برات هر وخ من باهات حرف ميزنم و شعر ميخونم انقد ذوق ميکني ک نگو.. همش لباتو غنچه ميکنيو تف ميريزي بيرونو جيغ ميزني.... الهــــــــــــــــــي قربونت برم منننننننننن يه تنه
شکوفه
پاسخ
آره دقيقا کلي خالش باهاش حرف ميزنه و ياسمينم ذوق ميکنه بعدش شب که ميشه نميخوابه ميخواد يکي باهاش حرف بزنه ياسمينم خالشو خيلي دوست داره