یاسمین یاسمین ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

عشق یعنی داشتن دختری به لطافت یاس.....

خاطرات 27 هفتگي دخملي

1392/8/9 13:23
نویسنده : شکوفه
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملي مامان قلب

 

اين وبلاگو براي دخملي نازم مي نويسم هنوز چشماي نازش اين دنيا رو نديده

و تو شکم مامان داره خوش ميگذروونه

امروز که شروع به نوشتن خاطرات دخملم کردم 27 هفته شده زيباي من

تو اين مدت هر ماه دکتر ميرم و تحت نظر دکترم که خوشگل مامان سالم و تپل مپل به

دنيا بياد خدا رو شکر مشکلي هم نبوده

کليييييييييييي آزمايش دادم و دو بارم سونوگرافي رفتم بار اول 13 هفته و 3 روزگيت

بووود عسلم که خيلي اووشووولوو بودي آآخي ماماني فدات شه اون موقع 

دکترقهرماني گفت احتمال 99 درصد دختره از خود راضی

منو بابا هم کلي ذوق کرديم

اون رووز بابايي تو رو ديد ولي من مانيتورو نميديدم ولي يه عکس خوجل ازت

داريم که حتما ميذارم تو وبلاگ.

سونوي بعدي رم 21 هفته رفتم ماشاالله بزرگ شده بودي و شيطوني مي کردي

دکترم گفت خدا رو شکر هيچ مشکلي نداري و 100 در 100 دخمله،اي جوووونمقلب

تو اين مدت هم با مامان جون و خاله خانوومي رفتيم کلي سيسموني خريديم انقدهه

ناززززززززززززززن

ايشاالله سالم و سلامت به دنيا بياي و همشووو تنت کنم و لذت ببرم

 

خوب دخمليه من از 22 هفته حسابي تو دل مامان تکون مي خوره و بازي مي کنه

گاهي تکوناتو بابايي هم ميبينه و کلي قربون صدقت ميرهنیشخند

دکتر تاريخ زايمانمو 10 بهمن داده من و بابايي هم دل تو دلمون نيست  براي ديدن روي

ماهتهورا

خوب ماماني زياد حرف زدم خوب گزارش 27 هفته رو خلاصه دادم از اين به بعد تند تند

پست مي ذارم و برات مي نويسم چه اتفاقايي افتاده

بوووووووووووووووووووووووووووووسماچ

 

 

 

 

حتما تو پست بعدي عکساي سونو رو ميذارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

احسان
9 آبان 92 20:48
اميدوارم سالم و سلامت به دنيا بياد